Kolejnym pomysłem na wyszperanie zakamarków, gdzie można coś oszczędzić jest wykorzystanie właściwości użytkownika. Można np dodać polę o nazwie IleMożnaZaoszczędzić i podczas dodawania każdego wydatku wpisywać jakąs szybko wyliczoną w głowie, szacunkową niewielką kwotę. Oczywiście, jeżeli dany wydatek/wydatki były niezbędne, w polu wpisujemy kwotę 0 zł.
Aby przeanalizować wprowadzone dane, najprościej będzie dodanie powyższego pola do wyświetlania w tabelii a następnie eksport do excela. Dla bardziej zaawansowanych użytkowników można użyć modułu Dowolne analizy.
Analogicznie można utworzyć pole o nazwie WydatekNiezbędny, i wpisywać tam wartość 0 lub 1.
Po wybranym okresie analizy (najmniej kilku miesiącach) można wpisane wydatki przefiltrować po tej kolumnie (najlepiej wybrać wartość 0) i po zaznaczeniu wszystkich rekordów, na dolnej belce programu znajdziemy informacje o sumie i średniej wydatków.
Temat zamknięty
Dodaj komentarz