Strona główna >> Fora >> Nie można wykonać automatycznej aktualizacji do 2.0.0.35

Nie można wykonać automatycznej aktualizacji do 2.0.0.35

2 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
Anonim (niezweryfikowany)
Nie można wykonać automatycznej aktualizacji do 2.0.0.35

Cześć,

Przed napisaniem tego posta skrupulatnie zweryfkowałem www oraz forum, ale nie znalazłem odpowiedzi.

Mianowicie mam problem z wykonaniem aktualizacji:

Naciskam przycisk aktualizuj, ale nie wykonuje się żadna operacja. Tak jakbym naciskał nieaktywny przycisk.

Uruchamiam program jako administrator. Program jest zlokalizowany na dysku D. Czy jest możne ten błąd znany Twórcy? Jeśli nie będę próbował ręcznie. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

FD2
Dzień dobry,

Dzień dobry,

Dnia 25.11.2020 roku wysłałem do wszystkich, którzy zakupili licencję na użytkowanie aplikacji FD2, poniższego e-maila:

Dzień dobry,

Nazywam się Wojciech Wojdyło, jestem twórcą aplikacji Finanse domowe 2

W minionym tygodniu zmieniłem certyfikat SSL na stronie finansedomowe2.pl
Używany certyfikat stracił ważność stąd konieczna była zmiana na nowy.
Obecnie używany certyfikat jest certyfikatem samoodnawialnym więc nie będzie z nim problemów w przyszłości.

Zmiana certyfikatu spowodowała problem z aktualizacją programu i aktywacją licencji.
Obecnie użytkownik po zresetowaniu licencji nie jest w stanie jej aktywować.
Aktywacja kończy się poniższym błędem:

Wystąpił błąd podczas aktywacji licencji.
Żądanie zostało przerwane : Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS

Zmiana certyfikatu wpłynęła też na powiadomienia dotyczące aktualizacji.
Zmiana spowodowała, że nie pojawia się komunikat o nowej wersji, ponieważ używany przez Panią/Pana program nie jest w stanie połączyć się ze stroną finansedomowe2.pl
Aplikacja nie jest w stanie sprawdzić, czy dostępna jest nowa wersja.

Błąd został rozwiązany .... ale.
Opublikowanie nowej wersji nic nie da ponieważ program nie jest w stanie sprawdzić, czy nowa wersja jest dostępna.
Konieczna jest ręczna aktualizacja aplikacji.

Już w tym miejscu, z góry, chcę szczerze przeprosić za zamieszanie i utrudnienia z tym związane.

Co należy zrobić?

1. Proszę się uśmiechnąć i być dobrej myśli, ręczna aktualizacja to nic strasznego :)

2. Proszę sprawdzić wersję używanej aplikacji.
Zgodnie z historią wersji obecnie najbardziej aktualną wersją jest wersja o numerze 2.0.0.35
Proszę uruchomić aplikację FD2, na belce tytułowej okna, obok napisu Finanse domowe, widnieje wersja aplikacji.

Proszę sprawdzić, czy numer wersji używany przez Panią/Pana to 2.0.0.35
Jeżeli numer wersji jest taki sam - NIC NIE TRZEBA ROBIĆ.

3. Ręczna aktualizacja aplikacji

Proszę pobrać jeszcze raz program i podmienić WSZYSTKIE używane pliki (wszystkie informacje i link do programu opisane poniżej).
Jak to zrobić:
Proszę przeczytać: ręczna aktualizacja programu
UWAGA, nie całość a od akapitu Jak zaktualizować program ręcznie?
Najszybciej będzie przewinąć powyższą stronę do połowy, szukany akapit znajduje się miej więcej w połowie strony.

W razie pytań/problemów/uwag proszę pisać.

Jeszcze raz szczerze przepraszam za zamieszanie.

Opisany przez Pana problem jest ścieśle związany z powyższym.
Proszę zatem przeczytać jak zaktualizować program ręcznie i dokonać ręcznej aktualizacji aplikacji FD2.
Można w tym celu wykorzystać np. skrypt aktualizujący, który wszystko zrobi automatycznie.

Pozdrawiam
Wojciech Wojdyło

Dodaj komentarz

Tekst sformatowany

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Czysty tekst

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.
Target Image