Nadchodzące płatności - brak ikon użytkownika w podkategoriach
Witam
W „Nadchodzących wydatkach” oraz „Nadchodzących przychodach”, w kolumnie „Podkategoria” istnieją ikony domyślne programu zamiast ikon ustalonych przez użytkownika (w kolumnie „Kategoria” są ikony użytkownika).
ODP: Nadchodzące płatności - brak ikon użytkownika...
Dzień dobry,
Podkategorie nie mają ikon użytkownika ponieważ ikony ustawiane są przez program automatycznie.
Takie samo zachowanie można zaobserwować w tabeli Wydatki, przy załączonych opcjach pokazywania planowanych wydatków w wydatkach i pokazywania zleceń stałych wydatków w wydatkach.
Ikona kategorii jest taka, jaką ustawił użytkownik, ikona podkategorii wynika z powiązania nadchodzącego wydatku.
Dla nadchodzących wydatków powiązanych ze zleceniami stałymi jest inna ikona niż dla wydatków powiązanych z planowanymi płatnościami.
Jest to celowo zrobione aby odróżnić, które wydatki wynikają ze zleceń stałych a które z planowanych płatności.
Dzień dobry,
Podkategorie nie mają ikon użytkownika ponieważ ikony ustawiane są przez program automatycznie.
Takie samo zachowanie można zaobserwować w tabeli Wydatki, przy załączonych opcjach pokazywania planowanych wydatków w wydatkach i pokazywania zleceń stałych wydatków w wydatkach.
Ikona kategorii jest taka, jaką ustawił użytkownik, ikona podkategorii wynika z powiązania nadchodzącego wydatku.
Dla nadchodzących wydatków powiązanych ze zleceniami stałymi jest inna ikona niż dla wydatków powiązanych z planowanymi płatnościami.
Jest to celowo zrobione aby odróżnić, które wydatki wynikają ze zleceń stałych a które z planowanych płatności.
Dodaj komentarz