Po kilku latach spisywania budżetu w excelu postanowiłem przetestować Pański program i mile się zaskoczyłem :) Jedyne czego mi osobiście brakuje lub nie potrafię znaleźć to podsumowanie oszczędności do wydania (czyli gotówka + konta z możliwością zapłaty).
Przykładowo, mam 2 dodatkowe konta, na pierwszym odkładam pieniądze na rachunki "roczne", na drugim zbieram na wczasy - ustawiłem je bez możliwości zapłaty, ale w zestawieniach i podsumowaniu na dolnym pasku nic to nie zmienia. Nie wiem jak zrobić, aby tych pieniędzy nie pokazywało mi w budżecie domowym.
W tabeli wyświetlającej oszczędności istnieje możliwość zaznaczenia kilku wierszy. Aby zaznaczyć kilka oszczędności należy przy wciśniętym klawiszu CTRL kliknąć w wiersze do zaznaczenia.
Gdy liczba zaznaczonych wierszy jest większa od 1 wówczas w dolnej części okna, na pasku statusu, wyświetlana jest ilość, suma i średnia.
Dodaj komentarz