przychody

Okna dodawania/edycji wydatków i przychodów można dopasować do własnych potrzeb

Okna dodawania/edycji wydatków i przychodów można dopasować do własnych potrzeb

Okna dodawania/edycji wydatków i przychodów wyposażone są w mechanizm pozwalający na dopasowanie ich zawartości do własnych potrzeb.
Jak większość okien, dwa omawiane okna posiadają zakładki na których zebrane zostały kontrolki umożliwiające podanie danych podstawowych i dodatkowych.

Zbiorcza edycja danych

Zbiorcza edycja danych

Czym jest zbiorcza edycja danych?
Jest to sposób na edytowanie wielu wydatków/przychodów na raz.

Funkcjonalność ta jest bardzo prosta w użyciu, ponieważ do zbiorczej edycji danych został wykorzystany arkusz kalkulacyjny.
Dzięki takiemu rozwiązaniu dane można edytować równie łatwo jak w znanych programach biurowych (Microsoft Excel, OpenOffice Calc).

Użyta funkcjonalność jest w pełni kompatybilna ze znanymi arkuszami kalkulacyjnymi. Działają formuły, przeciąganie komórek, adresowanie, filtrowanie i inne.

Podział widocznych wydatków i przychodów

Podział widocznych wydatków i przychodów

Wydatki i przychody są najczęściej wprowadzanymi danymi do programu. Ich liczba z czasem znacznie wzrasta a duża liczba danych utrudnia zarządzanie i analizę.
Aby ułatwić użytkownikowi opanowanie domowego budżetu, w programie została wprowadzona możliwość dzielenia wyświetlanych wydatków i przechodów, możliwość stronicowania wprowadzonych płatności.

Dodatkowe właściwości użytkownika do wydatków/przychodów

Właściwości dodatkowe wydatków/przychodów

Większość formularzy służących do dodawania danych do programu została wyposażona w zakładki, na których znajdują się kontrolki umożliwiające przyjęcie danych od użytkownika. Najczęściej zakładki te nazwane są Informacje podstawowe i Informacje dodatkowe. Na pierwszej zakładce znajdują się komponenty pobierające dane niezbędne, wymagane, na drugiej dane dodatkowe, opcjonalne.