Dzień dobry,
Zauważyłem, że zarówno w wydatkach jak i przychodach jeśli klikniemy prawym klawiszem na zaksięgowanej pozycji, to w menu podręcznym/rozwijanym znajdują się przyciski "dodaj planowany wydatek" oraz "dodaj planowany przychód".
Są to te same przyciski, które można znaleźć klikając u góry: "zlecenia stałe wydatków" lub "zlecenia stałe przychodów".
Czy w kolejnej wersji programu można by te przyciski (pod prawym klawiszem myszki) zamienić na np. "dodaj do stałych zleceń" (odpowiednio wydatków lub przychodów) ew. utworzyć dodatkowe przyciski o takiej nazwie, które powodowałoby dodanie zaksięgowanej już pozycji do zleceń (oczywiście z możliwością ew. zmiany parametrów). Nie byłoby wtedy potrzeby ustawiania w zleceniach, od nowa całej pozycji, którą mamy już zaksięgowaną, a chcemy ją jedynie powtórzyć na kolejny okres/okresy.
Pozdrawiam
Dzień dobry,
Pozycje w menu: "dodaj planowany wydatek" oraz "dodaj planowany przychód" a przyciski u góry: "zlecenia stałe wydatków" lub "zlecenia stałe przychodów" to nie te same opcje.
Zlecenia stałe i planowane płatności (wydatki i przychody) to dwie różne rzeczy.
Proszę kliknąć w pozycję "dodaj planowany wydatek" lub "dodaj planowany przychód" i zobaczyć co się stanie.
Jeżeli chodzi o zlecenia i normalne wydatki - dorobię taką funkcję.
Trzeba konwertować zwykły wydatek na wydatek ze zlecenia - dorobię taką funkcję w nowej wersji programu.
Pozdrawiam
Wojciech Wojdyło
Dzień dobry,
Czy można zrobić jeszcze funkcję, która zamieni wydatek ze zlecenia stałego na wydatek normalny?
Dzień dobry,
Tak, dodam taką funkcję do programu implementując wcześniejsze rozwiązanie.
Dodaj komentarz